23 Mart 2011 Çarşamba

%2 idle’ım bu aralar

Hayatımda kafamda hiç bu kadar karışık düşüncelerin olduğu bir dönem geçirmedim. Kafamda kırk tilki dolanıyo hiçbirinin kuyruğunu birbirine değdirmemem lazım. Beyin vücut enerjisinin %20 sini kullanır derler ama bu aralar benim nöronlara elektrik sağlamak için 6 öğün steakhouse yemem lazım. Bir yandan aylardır sigara dozaşımının yorgunluğu, bir yandan sigarayı bırakmak için kullandığım zyban denen ilacın yan etkileri – ki bu başka bir yazının konusu olacak – bir yandan yeni işyerime alışma bi yandan yeni işyerinde tek kişi çalışmam, bir yandan hayallerimin peşinde ingilizce kursuna gitmem ve avustralya hükümetinin göçmen sitesinde dört dönüyor olmam, bi yandan kalp sızıları, bi yandan yeni eve alışma (ki şehire daha uzak eski evimden  )
Aslında buraya hep güzel şeyler yazmak için açmıştım. Fakat şunu farkettim benim gibi yanlız birinin bi ağlama duvarına ihtiyacı var hep neşeli şeyler yazacak değilim. Hem yazarken rahatlıyor insan. Bu yazıyı yayınlarmıyım bilmiyorum bazen çok şey yazıyorum ama koymuyorum buraya. Beyin kıvrımlarımın çok çok derinleri kimseyi ilgilendirmez heralde.
Geçen gün kurs için seviye tespit sınavı yaptılar, sonunda da birkaç başlıktan birini seçip bişeyler yazmamızı istediler. Ben sevdiğiniz yerler konusunu alıp Avustralyayı anlattım. Bi de ne olsa beğenirsin, bana denk gelen danışman hoca Mia avustralayı çıktı. İş seviye tespitten çıktı benim hayallerimden gitme isteğimden efendime söyleyim onunda motosiklet sürdüğüne kadar geldi. Hatta bi ara birlikte sürelim bile dedik . Umarım benim sınıfıma gelir Mia.
Güzel bi duygusal şarkıyla kapatayım , anlamı bana kalsın

http://www.youtube.com/watch?v=l10m70hxT9Y

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder