3 Nisan 2011 Pazar

Eski Sevgili

Eski ne demek lan cep telefonu mu bu. Eğer gerçekten sevmişseniz o hep sevgilidir aslında. Unutmuş gibi yapsanda başka uğraşlar ve başka kişilerle vakit geçirsende hatta başkasıyla öpüşsende sevgilidir o. Zaman geçince sadece unuttuğunu zannedersin. Zayıf bir anında, bi şarkı dinlerken yada bir yere gittiğinde yeniden aklına gelip içini kanatır. En kötüsüde unuttuğunu sanıp biriyle mutlu olacağını düşündüğünde aklına gelip özlemendir. Ben hiçbir zaman 1 den fazla kişiyi özleyen görmedim. Hep en sonuncusunu özleyen de görmedim. Bu demek oluyorki bir kişi yanlızca bir kişi özlenen sevgili oluyor.

Yukarıdaki paragrafı yazdıktan 2 hafta sonra yazmaya devam ediyorum, unutuluyor valla yaralar kabuk bağlıyor hele birde başka tenler girdiyse hayatınıza , kesinlikle bitmesi gerektiğine inandıysanız daha kolay bu. Çivi çiviyi söker der ya atalarımız bi de ne söylerlerse haklılar ya , bunda da haklılar. Hoş söken çivi de sökülen de şeklini kaybediyor bozuluyor ama napalım, biz bozulmayalım.. hem kimse kimseyi zorlamıyor birlikte olmak için. Bir de zaman geçtikçe eskiden birlikte olduğunuz sevgilinin eskikliklerini görmeye başlıyorsunuz. Mesela konuştuğu konuların niteliksiz olması, çok konuşma, kafasında fikir ve düşünce adına bişey olmaması (ki bu bu kadar sığ biriyle nasıl birlikte oldum dedirtiyor), kendi beyni yokmuşcasına başkasının sözleriyle bişeyler savunması (din, siyaset) , gerçeğinden 3 katı büyük gösteren sütyenleri, durdurmalı sevişmesi, çağdaşlık ve modernlik algısının kültür , fikir anlamında değilde elbise ve erkeklerle olan mesafeyi daraltmak olması, sigara içmesi, makyaj , ruj , oje gibi sebeplerden dolayı yatakta plastik fabrikası gibi kokması, eskiden beri güzel görünmek için giydiği saçma sapan ayakkabıların ayaklarını eciş bücüş yapması, kalın ayak bilekleri.. Oha amma şey varmış bi anda söyleyebildiğim :) Lafım meclisten dışarı diyim de eskileri arkadaşlarımdan biri okursa alınmasın. Gördüğün gibi sevgili günlük iki hafta da beynimde neler değişiyor, ana başlık konusunda haksız sayılmam galiba.

Hazır sevgili muhabbeti açılmışken erkek gözüyle bazı şeyleri söylemeden geçemeyeceğim. Sabah bir saat hazırlanıp makyajlar yapıp süslenip işe giderken akşam evde sümük gibi eşofmanlarla dolaşmanız büyük saygısızlıktır. Ya sabahta sümük gibi gidin, veya akşam eşiniz için adam gibi giyinip makyaj yapın. Metrodakilere güzel, işyerindekilere güzel evdeki hıyara çirkin... oh ne ala . Bacaklarınızı kışın nadasa bırakıp uzun aralıklarla temizlerken yazın bikini yada etek giycez diye her an cillop gibi gezmeniz de büyük saygısızlık ve terbiyesizliktir. Sonra başınıza bişeyler gelince demeyin ben bunları hakedecek kadınmıydım diye. Hem de epilasyon bu kadar uzuclamışken kollardaki göbekteki kıllar filan nedir yahu onlar yüzünden durdurularak sevişmek.. Bıyığın yakıştığı erkek oluyorda yakışan bayan hiç görmedim, bir kaç kız arkadaşıma hadi akşam birlikte traş olalım demişliğim vardır. Ne utanç verici :) Sex te ayrı bi konu , onu yapmam, buramı elleme, ben patates çuvalı gibi yatayım hiç bişey yapmadan... sonra adam niye profesyonel hizmet alıyor bu konuda diye kızarsınız. Ulan resmi davet mi veriyoruz sevişiyormuyuz anlamıyorum.

Bu lafım da her iki tarafa. Eğer biri size "yoksa bana güvenmiyor musun ?" diyorsa koşarak kaçın ordan. Çünkü tanıdığım bütün alnı açık insanlar bu tip durumlarda haklılığını ispat edip karşıdakini utandırırken yanlış işler yapanlar "bana güvenmiyor musun" klişe lafının arkasına saklanıp bi de yüzsüz yüzsüz sizi güvensizlikle suçlarlar. Aman diyim tekrar ediyorum koşarak kaçın.

Konu eski sevgilide çıktı çok farklı yönlere gitti neyse efendim geçmiş geçmiştir , derede balık çok, eskisine saygı duyuyorum, yok daha çok kısa oldu ayrılalı diyip fırsatları teperseniz tepilirsiniz, önünüze bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder